終於買到套...Hooked on Phonics (HOP) 啦., 呢套係Pre-K Full Set , 其實想買幼兒教材好耐耐, 因為好多PLAYGROUP都係用緊佢..一套好出名的PHONICS教材..之前揾人係諗住係美國買再寄番來...但原來美國只有空運...連運費同香港買差唔多., 又唔使搭上搭咁...最係上網係BOOKNSHOP度買左., 其實PHONIC教材有好多, 但我睇過得出以下:

1. gc有phonics dvd,教得比HOP慢d,家長起初自學較易,小朋友亦可孰悉d簡單letter sound及混音,而且書本較淺。整體系統比較差, 可能唔係大出版社出的關係...


2. HOP是較似text book,分多個level,每個level一個box set,有text book,內有好多words (因是美國書,用字會較在香港出版的書多及少出現,特別是動詞),好多故事書,多到睇唔晒,認真學較好。系統性好好, 我自己發覺呢套最好用
(備註:按HOP網上的資料,美國好似都幾多人(及學校)用。但要留意,如打算在香港的特許中心上堂,它們會要求學生在香港買
教材

3. 2歲前,都是學認及講英文大細楷的letter name (A, a, B, b),自已用HOP教就可以。(HOP最似level就是教letter name,可以自已看看是否合用)

4. 2 - 3歲後,letter name記到後,如HOP,可以用letter sound level,有書、CD及CD-Rom(裡面是game,都幾好玩),大人自學後教小朋友都唔難 (唔明可以睇DVC,各種phonics開始都是差不多的)。本地開的HOP班,是用20堂(每星期一堂)教的,所以不需太急。家長平時亦可以播HOP DVD輔助。如肯俾多d時間小朋友,一般半年內應實記到26個letter sound。

5. HOP 的kindergarten level是混音階段,如3歲前學,其實是需要多d時間掌握,因重點是要學拼,並不只是強記整個word怎讀。按我看到的小孩,如剛3歲,從letter sound到kindergarten是較難的,因需掌握這新技巧,故起步要有耐性。當然,如小孩較大,語言能力較強,相對會較易。在這方面,平日以HOP的DVD輔助,作用會較好,因其DVD的速度是較慢及表達清晰的。HOP內有好多小故事書,建議小孩全部讀完才上HOP 的first grade。我個人覺得,如2-3歲開始學,就算是1年內完成kindergarten level也是不錯的。

Hooked on Phonics在香港也很受歡迎.可是香港媽咪比較難看到內容(因為香港冇地方有賣).


其實Hooked on 有很多不同系列, 單是Phonics已經有for baby的, 次我選了PRE-K FOR最幼兒的這一套.









美國很多學校使用的

arrow
arrow
    全站熱搜

    chanyahchan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()